Інноваційні ідеї, які можуть «вистрілити» у 2011-му

Інноваційні ідеї, які можуть вистрілити у 2011-му Майкл Шрейдж (Michael Schrage), дослідник у MIT, автор численних публікацій та один з дописувачів блога Harvard Business Review ділиться ідеями, які виникли у 2010-му році і на його думку можуть стати справжнім інноваційним проривом.

1. “Конкурсифікація”.
Цифрові медіа стають своєрідним інноваційним “полем бою” для користувачів, клієнтів, потенційних партнерів та молодих талантів. Проведення конкурсів у натовпі може стати суттєвим рушієм для інновацій у компаніях. Якщо ви не займетесь проведенням інноваційних змагань інновацій, запрошуючи до нього всіх охочих, підсилюючи власний бренд та лояльність споживачів – тоді це зробить ваш конкурент.

2. Доторкнись до мене
Кожен, у кого є iPhone, iPad чи Kindle знає, що інформація більше не створюється тільки з метою перегляду. Тепер з нею можна взаємодіяти: доторкатися, трусити, перевертати, підкидати чи тягнути. Інтерфейси стають дедалі більш тактильними. Це не означає, що клавіатура відходить у минуле, але це явно порушує її монополію на ринку пристроїв введення інформації. Більше того, для деяких завдань, наприклад створення архітектурного проекту, тактильний спосіб взаємодії може виявитися куди більш зручним, ніж робота з клавіатурою та мишкою.

MUST READ:  Метод трьох стільців Волта Діснея

3. Розвиток різноманітних групових покупок
Провальна спроба Google поглинути Groupon – сервіс групових покупок – за майже $6 млрд. вказує на тектонічні економічні зміни у глобальному ландшафті роздрібної торгівлі. Прилади різного типу переходять з моделі рекламування, брендингу та маркетингу до платформ просування. Цей рік, можливо, стане першим, коли майже половина американських та європейських покупців матимуть цифровий купон у половині випадків здійснення ними покупок.

4. Гра у бізнесі та бізнес у грі: від Farmville до Pharmville
Десятки мільйонів лояльних гравців обожнюють Farmville чи Call of Duty. Тож можна очікувати, що ігри, особливо ті, які орієнтовані в першу чергу на соціальні медіа, нарешті переступлять межу між розвагою та бізнесом. Адже гра може стати чудовим вчителем чи бізнес-симуляцією. Чому б підприємцю-початківцю не навчитися веденню реального бізнесу, ведучи бізнес у грі?

А які інноваційні ідеї будуть актуальними у 2011-му році на вашу думку?