Сила контексту

Сила контексту Що таке контекст і чому він має таке велике значення для вашого бренду? Том Асакер (Tom Asacker), провідний експерт з питань навчання та консультування бізнес-організацій та автор однойменного блога, пояснює, яким чином контекст впливає на сприйняття вашого продукту споживачем.

Контекст – це набір умов, обставин та конкретних ситуацій, які оточують людину і безпосередньо впливають на її сприйняття реальності. Щоб проілюструвати те, як контекст може змінювати реальність, Том пропонує два зображення:

Контекст 1

Контекст 2

Що за символ знаходиться в центрі кожного з них? Люди, які побачать перше зображення, швидш за все скажуть, що в центрі знаходиться літера “В”, а люди, які побачать друге зображення, стверджуватимуть, що йдеться про число “13”, хоча звісно ж, символ у обидвох випадках залишається ідентичним. На сприйняття впливає виключно контекст.

Тому, якщо ви хочете, щоб ваш бренд сприймався людьми позитивно, вам потрібно подбати про створення сприятливого контексту. Оточення повинно бути позитивним, незалежно від того, в якій ситуації відбувається комунікація.

MUST READ:  Розповсюдження чуток і вірусний маркетинг! Чи є різниця?

Контекстна чутливість – ключ до встановлення потужного зв’язку з людьми. Вона свідчить про здатність проявляти емпатію та доторкатися до найбільш емоційно важливих “струн” у серці споживача, створювати для нього цінність та робити його більш щасливим.