HypnoMarketing: всі на сеанси гіпнозу!

Психотерапевти зі знаннями маркетингу радійте! Тепер у вас є можливість заробляти гроші за допомогою гіпнотичного маркетингу (HypnoMarketing). Сумнівний маркетинговий метод розробив австралієць Стівен Філгуд (Steven Feelgood), об’єднавши свої пізнання в областях маркетингу та гіпнотерапії.

На думку автора, традиційні способи просування марки – промоакції, друкована реклама, використання оригінальної упаковки тощо – в загалі не ефективні в порівнянні з HypnoMarketing. Один сеанс “гіпнозу” тривалістю близько години обійдеться рекламодавцеві всього-на-всього в 20-100 тисяч доларів. Результат має вражати – група лояльно налаштованих до марки людей або так званих, “адвокатів бренда” (brand advocates, за термінологією HypnoMarketing), пише E-generator.ru.

Але ж яка людина в здоровому глузді погодиться на те, щоб йому прищеплювали любов до бренду за допомогою гіпнозу? Філгуд усе передбачив. Він обіцяє, що сеанси допоможуть набути впевненості в собі, підвищити самооцінку й особистісну ефективність. Крім того, відвідувачам сесій HypnoMarketing пропонуються безкоштовні напої (пиво, вино) і закуски, проводяться лотереї.

На сьогоднішній день ефективність жодного з маркетингових підходів, націлених на роботу з підсвідомістю, науково не доведена. Чи є майбутнє в HypnoMarketing або ж його чекає доля злозвісного методу “двадцять п’ятого кадру”? – запитують автори статті. Відповідь, думаю, очевидна…

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • g_i

    "На сьогоднішній день ефективність жодного з маркетингових підходів, націлених на роботу з підсвідомістю, науково не доведена"

    не смішіть мене:))) мало того шо доведено – і не тільки наукою, а й результатами діяльності:))))

    і доведено дуже і дуже давно – за цим не то шо майбутнє, це – єдина існуюча об’єктивна реальність:)

    жодна реклама, жодна торгова марка не використовує маркетингову суміш яка би не діяла на підсвідомість.
    нонсенс!!!

  • Ірина

    Це занадто!хто цікаво погодиться годину часу бути дослідним кроликом якому потім ще й можливо, абсолютно не потрібний товар "втулять"!Я проти таких методів!