Американські бренди здають позиції…

Американські бренди здають позиції...Відповідно до даних нового маркетингового дослідження, проведеного компанією GfK Roper Consulting, в світі спостерігається різке падіння популярності американських брендів, пише Adworker.ru.

Дослідження, проведене у вигляді опитування понад 30-ти тисяч респондентів у 25-ти країнах виявило, що в загальному популярність топових глобальних брендів зросла, але цього не можна сказати про іконічні американські товари. Приблизно 50% із 33 американських брендів, чия популярність досліджувалася, показують щорічне погіршення показників.

Найбільші втрати підтримки серед споживачів спостерігаються у Coca-Cola, Kodak, McDonald’s та Nike. За словами Дженіфер Джеймс (Jennifer James), експерта GfK Roper Consulting, цим брендам слід по-новому завойовувати прихильність аудиторії.

Тим не менше, у цьому році зуміли підвищити рівень своєї привабливості такі бренди, як Google, Microsoft та Disney. „Однією з причин успіху Google можна назвати його орієнтованість на користувача. Компанія дає змогу користувачеві брати участь у діяльності бренду, оскільки користувач може сам обрати те, що йому потрібно від продукту, налаштувавши його під себе”, – вважає Дженіфер Джеймс.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії ЗагальнаПозначки
  • Андрій

    А може це не проблема брендів? Гляньте на перелік компаній — це бізнес що відноситься до покоління інформаційної ери. Просто прийшов час нових споживачів і нових брендів…