Найбезглуздіші ідеї приносять найбільші доходи

Найбезглуздіші ідеї приносять найбільші доходиДумаю, що кожному з нас час від часу спадає на думку якась безглузда ідея. І, як правило, ми ставимося до неї з великою долею іронії. У найкращому разі про неї довідаються ваші друзі, у гіршому – такі ідеї просто розчиняються в буденній суєті і, врешті решт, забуваються. Але навіть на найдурніших винаходах можна заробити аж ніяк не дурні мільйони. У якості підтвердження цих слів блог MadConomist.com опублікував список найбільш ідіотських ідей, що приносять їхнім творцям величезні гроші.

1. Мільйондоларова домашня сторінка (Million Dollar Homepage)
Завести сторінку в 1000000 пікселей і брати по долару за кожен піксель – це, імовірно, найдурніша ідея інтернет-бізнесу, що кому-небудь спадала на думку. Однак 21-літній Алекс Т’ю тепер мільйонер.

2. Вигадник доменів (PickyDomains)
Найняти когось, хто придумував би нові та цікаві назви доменів? Так хто за це стане платити? Насправді вибір імен для доменів став прибутковим бізнесом. Особливо, якщо цей процес не пов’язаний із ризиком. У даний момент люди записалися в чергу на сайті PickyDomains, щоб заплатити за унікальне ім’я домену, який добре запам’ятовується. Очікується, що компанія цього року заробить свою першу шестизначну суму.

3. Захисні окуляри для собак (Doggles)
Зробити захисні окуляри для собак і продавати їх через Інтернет? Так, це, мабуть, НАЙдурніша ідея. Як це їм тільки вдалося стати мільйонерами й відкрити магазини із цими окулярами в усьому світі… Це недоступно розумінню.

4. Ченці з лазерами (LaserMonks)
Сайт LaserMonks.com – комерційний підрозділ Cistercian Abbey of Our Lady of Spring Bank – монастиря, який є обителлю восьми ченців в окрузі Монро. Ці ченці займаються тим, що заповнюють чорнилом картриджі для лазерних принтерів. У 2005-му році обсяг їхніх продажів склав… $2,5 млн.

MUST READ:  Навчіться сприймайти свою компанію як «малий бізнес»

5. Кулясті антени (AntennaBalls)
Не можна продавати кулясті антени в Інтернеті. Це неможливо! І точно це не допоможе розбагатіти. Однак саме це зробив Джейсон Волл, і саме так він став мільйонером.

6. Фітнес-картки (FitDeck)
Зробіть колоду карт, у якій на кожній карті – певна вправа із практики фітнесу, і продавайте їх в Інтернеті по $18,95. Дивовижна ідея. Але колишній “морський котик” та інструктор по фітнесу Філ Блек торік повідомив про продажі на суму $4,7 млн. На флоті точно стільки не заробиш.

7. Побачення з ВІЛ-позитивними (PositivesDating.Com)
Ви б хотіли відправитися на побачення з ВІЛ-позитивною людиною? Пол Грейвз і Брендон Кечлін подумали, що такі бажаючі знайдуться, і створили торік сайт для побачень із людьми, у яких був виявлений ВІЛ. Обсяг продажів за 2006-ий рік склав $110 тис., а до другого року існування Грейвз і Кечлін планують мати у своїх рядах не менше 50 тисяч учасників.

8. Дизайнерські сумки для памперсів (Designer Diaper Bags)
Крісті Рейн набридло тягати памперси в сумці-холодильнику. 34-літня мати трьох дітей використовувала сумку-холодильник під час прогулянок, щоб памперси не м’ялися в її звичайній сумці. Їй було потрібно щось компактне, легке й стильне, тому в листопаді 2004-го року вона разом із чоловіком Марком розробила сумку для памперсів. Її компанія Diapees&Wipees у 2005-му році заробила $180 тис. Тепер сумки існують у 22-ти різних варіантах. Придбати їх можна через Інтернет або в одному з 120-ти магазинів, відкритих по всьому світі. Вартість сумки – $14,99.

MUST READ:  10 бізнесів, які пора занести до „Червоної книги”

9. Пошта Санта-Клауса (SantaMail)
А як вам ця блискуча ідея? Зареєструйте адресу на Північному полюсі, на Алясці, прикиньтеся Санта-Клаусом і беріть із батьків по $10 за кожен написаний їхнім дітям лист. Байрон Різ отримав більше 200 тисяч листів із моменту відкриття бізнесу в 2001-му році й став за цей час багатшим на декілька мільйонів.

10. Щасливі кісточки (Lucky Wishbone Co.)
Фальшиві “щасливі кісточки”. Ця ідіотська ідея була просто приречена. Кому можуть знадобитися фальшиві пластикові курячі кості, які прийнято розламувати на вдачу? Як з’ясувалося, багатьом. Компанія тепер виробляє понад 30 тисяч костей у день (кожна коштує $3), і продажі в 2006-му році досягли $1 млн.

Звичайно, цей список складено американцями і ми в черговий раз можемо просто порадіти за них. Адже, що можна взяти з нього для України? Можна сказати, що ідіотські ідеї працюють для ідіотів (а у нас таких обмаль ;)) Можна ще багато чого сказати… А можна і створити щось безглузде або хоча б замислитися, чому такі ідеї працюють.

До речі, чи помітили ви, що левова частка ідей пов’язана з бізнесом в Інтернеті? Тут вже відмазка “Україна – не Америка” не спрацює.