10 бізнесів, які пора занести до „Червоної книги”

10 бізнесів, які пора занести до Червоної книгиПодібно до рідкісних видів тварин та рослин нашої планети, існують і бізнеси, які опинилися на межі вимирання. Проте, на відміну від тваринного та рослинного світу, світ бізнесу не завжди потребує збереження. Навіть навпаки, що швидше власники відмовляться від ведення програшної справи – то більше енергії, нервів та коштів збережуть. Інтернет-портал MSNBC наводить список із 10 бізнесів, які опинилися на межі вимирання.

1. Магазини звукозапису. Одна із найпотужніших світових музичних мереж Tower Records була змушена закрити понад 89 своїх магазинів по всьому світі, оскільки визнала, що не зможе успішно конкурувати із онлайн-магазинами цифрової музики, які з’являються, неначе гриби після дощу. Навіщо споживачеві купувати CD-диск, якщо зручніше, дешевше і простіше купити MP3-версію альбому улюбленого виконавця просто в інтернеті.

2. Виробництво аналогової фототехніки. Аналоговий фотобізнес – не найкращий варіант інвестицій на сьогодні. Відповідно до даних Chicago Tribune за період із травня 2006-го року до травня 2007-го, кількість знімків, зроблених цифровими фотоапаратами зросла на 34%. Продаж аналогової фототехніки скоротився на 49%, тоді як продаж цифрової зріс на 5%.

3. Літаки для розпилення добрив. Вік середньостатистичного літака для розпилення добрив – 60 років. Професія пілота такого літака зараз не лише неефективна, але й значною мірою небезпечна. Сучасні технології дають змогу розпилювати добрива набагато більш ефективно, і тому старенькі приватні літачки уже не потрібні.

MUST READ:  Як еволюціонував менеджмент у XX-му столітті

4. Гей-бари. Ці заклади втрачають свою колишню популярність разом із прийняттям людей із нестандартною орієнтацією у суспільстві. Сьогодні до гомосексуалістів ставляться нормально, а тому для них відпала необхідність збиратися у спеціальних закладах.

5. Газетний бізнес. Перспективи газетного бізнесу різко скоротилися після 1990-го року, коли на арену вийшли інтернет-видання. Сьогодні ж така тенденція уже не просто ймовірна – а цілком очевидна. Друковані видання звільняють свій персонал, або перекваліфіковують його на інтернет-журналістів.

6. Платні стаціонарні телефони. Або, простіше кажучи, телефонні будки та телефонні послуги на поштах. І звісно, хто буде відстоювати чергу на пошті, якщо у кишені є доступніший, а іноді – навіть дешевший – мобільний телефон? Окрім того, вуличні телефонні будки – це улюблений засіб зв’язку для наркоділерів та інших кримінальних злочинців, адже так їх набагато складніше вичислити.

7. Магазини старої книги. Ними користувалися переважно ті люди, які по 10 разів на рік перечитували свою улюблену книгу, поки 3-річна дитина не знищила її. Купити ідентичну можна було лише у магазині старої книги. Та й то – якщо поталанить. Сьогодні ж замовити будь-яку книгу можна через Інтернет. Її доставлять швидко і дешево.

MUST READ:  Довіра як бізнес-кейс, частина 2

8. Скарбнички. Їх зникнення дуже легко уявити, оскільки наше суспільство рухається у напрямку до відмови від паперових грошей та переходу до електронної готівки.

9. Телефонний маркетинг. Чудова новина для людей, які ненавидять, коли до них телефонують із рекламою різноманітних продуктів та послух – існує ймовірність, що телемаркетинг загине. Погана новина – це може зайняти деякий час. Телемаркетинг дуже постраждав від новітньої концепції – списку „не телефонувати”. Можливо, саме ця концепція і знищить його остаточно.

10. Аркадні ігрові автомати. Звісно, однорукі бандити, які дають примарну надію виграти великі гроші, нікуди не пропадуть. Але аркадні ігрові автомати, у яких ви платите за можливість зіграти у гру, але не за шанс отримати винагороду, схоже, відходять у минуле. Це й не дивно, зважаючи на стрімкий розвиток комп’ютерних та відеоігор на базі домашніх систем…