Вердикт: Бренд без благословення запускати можна

Вердикт: Бренд без благословення запускати можнаТворці сайту “християнського рекламного агентства” Christvertising, який кілька тижнів тому з’явився у Мережі, зробили офіційну заяву – бренд без благословення запускати все ж таки можна.

Неймовірна історія швидко захопила світову Мережу: про релігійне рекламне агентство написала більшість західних ЗМІ, але при цьому – де закінчується самопросування і починається нове слово в рекламному бізнесі ніхто досі зрозуміти не міг.

Нижче наведено офіційний лист Pool World Wide – творців www.christvertising.com, який було отримано на запит редакції AdWorker.

“Дякуємо вам за цікавість до нашого проекту. Як ви догадалися, Christvertising – не справжнє агентство. Ми створили його кілька місяців тому. Усе, що ми зробили – пройшли до логічного кінця по деяким основним мантрам рекламної індустрії (слово честі – вони начебто напрошувалися, що б їх переінакшили на релігійний лад). Ці ідеї, укупі з постійно зростаючим релігійним фундаменталізмом, спонукали нас на створення Christvertising.

MUST READ:  Що робитимуть маркетологи у 2008-му році

Спочатку сайт був запущений на релігійних ресурсах і форумах, однак в останні кілька тижнів проект почав поширюватися з нереальною швидкістю – про нас навіть у Washington Post писали. Зовсім несподіваним фактом для нас стало те, що люди (особливо в США) не могли точно сказати, вимисел це чи реальне агентство. Звісно, більшість сподівалися, що рекламна індустрія до цього не дійшла, але все-таки практично ніхто не наважився сказати однозначно. Люди створюють навколо себе іншу реальність – ми лише даємо їм привід. Нам, звичайно ж, було цікаво спостерігати за тим, як розмиваються межі фантастики та реальності”.