Що насправді мають на увазі власники компаній, коли говорять про “війну за таланти”?

Що насправді мають на увазі власники компаній, коли говорять про війну за таланти?Поки топ-менеджери та провідні світові компанії продовжують “воювати за таланти”, давайте спробуємо замислитися, чи доречно використовувати таку гучну метафору для окреслення такого банального процесу, як найм співробітників? А допоможе нам у цьому питанні засновник та президент Greatwebmeetings.com, а також промовець та письменник Вейн Тармел (Wayne Turmel).

А отже, коли власники компаній говорять про нестачу талановитих співробітників, насправді, вони мають на увазі що:

– не вистачає людей, готових працювати за ті гроші, які компанії готові їм платити;
– не вистачає людей, які згодні виконувати не завжди найцікавішу роботу при не найкращих умовах праці;
– не вистачає людей, яких можна знайти на вулиці і влаштувати на посаду у офіс, без необхідності інвестувати у їх розвиток значний час та гроші;
– не вистачає людей, які замінили б наших ключових співробітників, яких ми самі звільнили, коли намагалися впровадити жорстку систему Шість Сигма, а потім на них же, запрошених як консультантів, витратили всі свої гроші.

Цей перелік можна і далі продовжувати. Але, думаю, суть зрозуміла!

Існує безліч людей, які можуть і готові працювати продавцем у магазині. Можливо – вони навіть хочуть бути продавцями. Але коли компанія виставляє перед кандидатами нереальні умови (обов’язкова наявність вищої освіти, наприклад) – то іноді складається враження, що на посаду продавця вони хочуть найняти випускника Гарварду. Звісно ж, в такому разі їм навряд чи вдасться “закрити” вакантне місце.

Звісно ж, іноді компаніям доводиться стикатися з певними проблемами при наймі ключових співробітників, але все ж, мабуть, не варто говорити про “війну за таланти”. Пам’ятаєте, як загартовуються воїни на справжніх війнах? Ви набираєте молодих людей з вулиці без жодного досвіду та з мінімальними вимогами. Ви навчаєте їх, годуєте їх, винагороджуєте їх і дозволяєте переймати досвід у старших, досвідченіших наставників. Ви платите їм не дуже багато, але достатньо, щоб вони вас не покинули.

Через деякий час вони вивчають ази “бойового мистецтва” і стають достатньо натренованими, щоб передавати свій досвід молодим “бійцям”. Тільки так можна створити по-справжньому непереможну армію!

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • wmas

    hi! Да, наверное есть что-то в ваших словах, но сложно судить побывав только с одной стороны баррикад, да и если что-то обобщать, то надо это что-то иметь, чтобы обобщить, а подобную информацию (имхо) не особо распространяют.

    Однако, проблема со специалистами действительно есть, а так как отечественный бизнес сводится к системе заработка, а не ведения бизнеса образование отходит на десятый план как неприемлимая статья расходов. Всё относительно, но может по этому те кто чего-то добиваются действительно становятся первокласными специалистами. Хотя, я могу и ошибаться

  • Олександр

    В Україні є справжня проблемо з працівниками середньої та вищої управлінської ланки. Причина? Відсутня,або повністю культура праці. Таке поняття навіть невідоме в Україні. На превеликий жаль.

  • webhead

    Компаниям ищущим талантливых работников нужно найти чем заинтересовать работника. Началось время, когда профессионалы своего дела понимают свою ценность, и это правильно. Диктуют условия уже не компании, а именно профессионалы своего дела. Если компания не может предложить своему потенциальному работнику того чего он хочет, то он и не будет у них работать. Выбирает в итоге "Работник", а не компания, если этот работник действительно специалист.