Пошук майбутнього від Марісси Майєр, віце-президента Google

Пошук майбутнього від Марісси Майєр, віце-президента GoogleУ цьому місяці компанії Google виповнилося 10 років. “Зараз ми зробили 90% із того, що можна було зробити в області пошуку; залишилося всього 10%, але вони найскладніші”, – пише в офіційному блозі Google Марісса Майєр (Marissa Meyer), віце-президент компанії. Усім відомий закон Парето говорить про співвідношення 80-20, але Марісса впевнена, що в пошуку досліджено вже 90%, цитує SEONews.

На її думку, зміни, які відбудуться в пошуку в найближчі 10 років, торкнуться наступного:

1. Мова запитів. У майбутньому буде доступний бездоганний пошук натуральною мовою запитів без виділення ключових слів. А пошуковик зможе розпізнавати голосові запити й видавати назву предметів на завантаженій картинці: визначати породу собаки, наприклад. Що стосується національних мов, то пошукова система знайде відповідь на запит на будь-якій мові і зрозуміло переведе його користувачеві.

2. Доступність пошуку. За припущеннями Марісси, швидкий і зручний пошук стане доступний у будь-якому місці: у стільникових телефонах, у машині. Здійснювати його можна буде за допомогою маленьких мобільних пристроїв, що вловлюють питання з розмови його власника.

3. Персоналізація. Пошукова система майбутнього буде краще розуміти користувача, залишаючи йому контроль над тією інформацією, що отримує пошуковик і роблячи всі операції з конфіденційними даними зрозумілими.

4. Види інформації у видачі результатів. Марісса припускає, що в майбутньому пошуковики будуть поєднувати всі види інформації: звуки, відео, картинки, схеми, таблиці, і показувати як інтегровану відповідь на питання. Перший у видачі буде не просто першим, а найінформативнішим, що покриває всі питання.

5. Локалізація. Отримає розвиток тенденція видачі результатів залежно від місцезнаходження користувача.

Свої міркування Марісса закінчує своїм по жіночому чарівним визначенням ідеального пошуковика:
“Кращий друг, до якого можна звернутися в будь-яку хвилину, який володіє фотографічною пам’яттю всього, що ви знаєте й коли-небудь бачили. Пошуковик, який шукає інформацію в будь-якому доступному виді й на будь-якій мові, виходячи з ваших потреб”.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Dereks

    Не розумію, чому усіх девелоперів так заціпило на симантичному пошуку і вони це називають кроком вперед.
    Ключові слова вже настільки глибоко вкорінилися в культуру глобальної мережі, що вже сприймаються, як щось абсолютно природнє. Мені дійсно набагато легше загуглити наприклад "когнітивна лінгвістика", ніж писати довжелезне і нечітке "що таке когнітивна лінгвістика"…
    Здається це просто невдалий тренд, який фактично не несе нічого корисного, як ось та сама експансія тачскрінів.

  • Смерк В.Я.

    Що дуже є хорошим в Google, це те, що тут люди люблять говорити не про далеке майбутнє, а про реалії завтрішнього дня. І дійсно, якщо уважно переглянути ці пять тенденцій, то можна помітити, що окремі сервіси (чи окремі елементи сервісів) вже зараз тестуються в лабораторіях. Тепер відповідаємо на питання Dereks: Пошук майбутнього буде багатоаспектним. Він включатиме в себе, як і пошук за окремими ключовими словами, так і цілими фразами. Для різних ситуацій тут є свої переваги. Для прикладу, уявімо собі таке: Зараз 2020 рік і Ви спілкуєтесь з своїм товаришем чи просто красивою дівчиною і у Вашій розмові поряд із довжелезними фразами прозвучали і такі слова – …"Який зараз найпотужніший в світі пошувик ?" А компютер моніторить Вашу розмову і висвітлює на екрані чи проговорює голосом – Google !. Ви далі розмовляєте. "А хто найкрасивіша і найбагатша жінка?". "Олександра Ніколаєнко-Раффін !" – компютер у відповідь. Ви продовжуєте "А, яка зараз найпотужн