Маркетинг: В очікуванні останньої краплі

Маркетинг: В очікуванні останньої крапліМаркетинг зовсім не схожий на удар молотком по шибці.

Маркетинг – це майже завжди сила-силенна тисяч крапель, крапель, що накопичуються, одна за одною, доки вони не зметуть статус-кво й не створять прорив, породжуючи повінь.

Спостерігати за останньою краплею, звичайно, дуже захоплююче. Усі вибудовуються в чергу, щоб поаплодувати.

Остання крапля є самітною. Зазвичай усі вже давно пішли з будинку, втратили інтерес і відправилися святкувати якусь іншу першу краплю. Передостанню краплю часто критикують… ти усе ще працюєш над цім?.. не дуже вражає… вже все?.. але потім наступна за нею крапля – остання крапля – доводить раз і назавжди, що ви із самого початку робили все правильно.

Автор: Сет Годін (Seth Godin)