Ім’я революції у маркетингу з використанням соціальних медіа – skittles

Ім'я революції у маркетингу з використанням соціальних медіа - skittlesВи любите цукерки skittles? А випадково не заходили останніми днями на сайт skittles.com? Якщо ні, то цілком імовірно, що Ви втратили можливість побачити народження нового типу просування компанією свого продукту. З повним, органічним і багатогранним застосуванням засобів соціальних медіа. Компанія Mars, виробник skittles, зробила крок, який за лічені дні дозволив їй привернути увагу FOXNews, Advertising Age, CNN, Los Angeles Times, та інших передових медіа. І при цьому цей крок обійшовся компанії надзвичайно дешево. Що ж було зроблено?

Минулої неділі сайт skittles.com було просто перетворено у канал виходу на різні соціальні медіа, в яких ідеться про цей смачний продукт. Тепер, при заході на сайт виникає спеціальний віджет, який містить усі основні лінки, які раніше “розмазувалися” по всьому сайту. А левову частину сайту (власне, складаючи його певний “робочий фон”) займають інформаційні стрічки різних соціальних мереж та сайтів, що реалізовують принцип Web 2.0, тобто дозволяють користувачам Інтернету самим ставати генераторами інформації, яка на них висвітлюється. Таким чином, при заході на сайт skittles Ви читаєте не те, що хоче Вам сказати команда skittles, а те, що кажуть про них. Більше того, Ви самі можете, використовуючи засоби цих соціальних медіа, додати до цієї стрічки свою думку про skittles, і вона відобразиться на їхньому сайті.

MUST READ:  10 ознак, які вказують, що вашій компанії НЕ ВАРТО користуватися Твіттером

З самого початку основою для сайту було обрано twitter – найцікавішу соціальну мережу цього року. Це настільки зворушило twitter-спільноту, що майже одразу обговорення теми #skittles зайняло перше місце за популярністю в твіттері. Після цього skittles швидко розповсюдили аналогічний концепт на Facebook, Flickr, YouTube та Вікіпедію. Зараз, у момент написання цього посту основою сайту skittles є стаття з Вікіпедії, де детально описано склад та лінійку продуктів під цією маркою.

Тобто, skittles замінили офіціозний тип сайтів на відкритий до зворотнього зв’язку потік (mash) повідомлень про себе. Це сміливий крок, тому що компанія у такий спосіб відкривається до реального ставлення покупців, які можуть писати навіть і негатив. Це новий концепт. Простий і безперечно ефективний. Більше того, для його реалізації не потрібно докладати багато зусиль. На наших очах відбувається зміна маркетингової парадигми.