7 принципів ефективної реструктуризації

7 принципів ефективної реструктуризаціїІснує доволі висока ймовірність, що вам доведеться змінювати внутрішню структуру своєї компанії у відповідь на світову економічну кризу. Більше того, якщо ви хочете далі існувати і процвітати на ринку – то існує 100% ймовірність потреби у змінах, навіть якщо ніякої кризи немає. Автори Роджер Перрі (Roger Perry), генеральний директор, та Девід Енджел (David Engel), консультант компанії The Bevington Group, діляться сімома принципами успішної реструктуризації на сторінках журналу Anthill.

1. Структура вашої компанії повинна залежати від її стратегії (а не навпаки). Будь-яка реструктуризація в першу чергу повинна опиратися на стратегію компанії. На жаль, багато організацій забувають про це.

2. Намагайтесь бути якомога простішими. Складна організаційна структура, доповнена складним продуктом та складними процесами може перетворити життя компанії на пекло. Намагайтесь зробити максимально ефективну, але при цьому максимально просту структуру та процеси, які зможуть забезпечити досягнення поставлених цілей.

MUST READ:  Перший послідовник - найважливіша цінність для лідера

3. Сфокусуйтесь на ключовій діяльності. Це означає, що вам потрібно навчитися не відволікатися на другорядні завдання. І бути завжди переконаними, що ваш персонал робить саме те, що необхідно для цілеспрямованого руху до намічених цілей.

4. Створюйте “вузькі” і реальні для виконання ролі. Це означає, що у вас не повинно бути людей, які займаються всім потрошку і нічим конкретно. Такими людьми у компаніях “затикають” всі діри. Посади повинні бути визначені чітко і повністю вписуватися у стратегію та процеси компанії. Вони повинні бути “вузькі” і чітко сфокусовані, але при цьому завантажені роботою рівно на стільки, щоб людина могла з нею впоратися.

5. Збалансуйте “власну роботу” та “наставництво” менеджерів. Іноді управлінці компанії настільки завантажені “власними справами”, що їм немає часу займатися лідерством. А саме воно належить до їх найважливішого посадового обов’язку.

6. Забезпечте прозорість впровадження будь-яких нововведень. Люди почувають себе доволі заплутано, коли починається реструктуризація. Вони попадають під дію стресу. Єдиний спосіб виправити це – чітко визначити ролі та відповідальності кожного і при цьому зробити процес реструктуризації максимально прозорим, щоб кожен у компанії розумів, що відбувається.

MUST READ:  Сервіс "на грані фантастики", або Історія однієї покупки...

7. Зберігайте гнучкість. Насамкінець, дуже важливо залишатися гнучкими. Нова структура компанії не повинна стати догмою і завадити вам розвиватися. Особливо потрібною вам буде гнучкість протягом перших кількох місяців.