Як захистити вашу компанію від «вірусу» інновацій

Як захистити вашу компанію від «вірусу» інноваційІнновації – це своєрідна «свіча запалювання», завдяки якій люди та компанії починають рух до нових висот. Без інновацій нові товари, нові послуги та нові бізнес-моделі ніколи б не з’явилися. Вашій увазі пропонується 10 жартівливих принципів, що дозволяють розпізнати й усунути перешкоди зі шляху інновацій.

1. Будьте менеджером, а не лідером! Не розкривайте підлеглим корпоративні візію, місію, цілі і спільні цінності, навіть якщо вони є. Прикладіть всі зусилля до того, щоб усі зрозуміли, що головне – не робити правильні речі, а робити речі, нехай неправильні, але правильно, і карайте за неслухняність.

2. Тримайте критичну інформацію при собі. Інформація – сила. Розкривши її іншим, навіть якщо вона їм необхідна для створення чогось нового, можна підірвати свої керівні позиції.

3. Зведіть «Велику китайську стіну» між департаментами. Кожен департамент – інформація, технології, виробництво, фінанси, маркетинг – повинен займатися вирішенням своїх вузьких завдань і не намагатися створювати щось нове разом з іншими департаментами. Це тільки відволікає людей від справи. Тому ставте перед департаментами лише функціональні цілі, а не загальнокорпоративні, і не створюйте крос-функціональних команд.

4. Не допускайте «перехресного запилення» ідей. Кожен повинен виконувати свою функцію зі старанністю. «Перехресне запилення» ідей може привести до народження нових ідей, які, у свою чергу, змусять людей сумніватися в ефективності функцій, що ними виконуються.

5. Не допускайте питань про ефективність статус-кво, установленого в компанії. Ви так працювали завжди, і брати під сумнів ефективність устояних методів може тільки той, хто не бажає працювати. Крім того, нове може зруйнувати старі зв’язки, а важливіше них нічого бути не може.

6. Вимагайте від інноваторів частої найдокладнішої звітності про проект у письмовому виді. Як відомо, права креативна півкуля мозку не може працювати одночасно з лівою аналітичною. Заваліть потенційних інноваторів рутинною аналітичною звітністю, щоб їхня права півкуля ніколи не змогла включитися й настроїтися на творчу роботу.

7. Беззастережно вимагайте від інноваторів щоквартального прибутку із самого початку проекту. Не допускайте експериментування й проведення будь-яких робіт із негарантованим результатом. Якщо інвестиція в інновацію не дає миттєвої багаторазової віддачі, то проект потрібно закрити. (А ще краще – взагалі його не починати)

8. Будьте нетерпимими до помилок і невдач. Висловлення на зразок «Успіх приходить після 99 невдач», «Невдачі – це сходи до успіху», «Невдача – це доказ того, що хтось намагався щось зробити» і «Помилки неминучі, коли намагаєшся створити щось нове», повинні бути оголошені єретичними. Ніхто не повинен мати права на помилку! І всі повинні про це знати.

9. Створюйте в організації ілюзію усезнання. Заохочуйте тих людей, хто на поради зі сторони, особливо із приводу того, як створити інноваційну систему усередині компанії, відповідають: «Так ми все це знаємо». Уведіть у своїй організації “правило 30-ти хвилин”: у перші 30 хвилин після пропозиції ким-небудь нової ідеї всі навколишні повинні говорити тільки про її недоліки.

10. Не створюйте корпоративної системи управління інноваціями. Або, якщо вам це потрібно із політичних міркувань, створіть її, але не цілком. Досить однієї відсутньої або гальмуючої ланки в інноваційному ланцюжку перетворення ідеї в продукт, щоб зробити весь ланцюжок марним.

За матеріалами CECSI

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Никита

    К сожалению большинство управленцев руководствуются именно этими правилами.