Народження імені: Lipton

Народження імені: LiptonУ 1898-му році королева Вікторія надала Томасу Ліптону (1850-1931) звання пера Королівства. Журналісти відразу ж дали йому прізвисько Сер Чай. Треба сказати, що Ліптон зробив все можливе, щоб домогтися монархової милості: до п’ятдесятиліття королеви він послав їй чек на солідну суму, приховавши своє ім’я (він зізнався в цьому тільки два тижні потому). Своє звання він цілком заслужив, оскільки саме Ліптон прищепив сучасним англійським родинам любов до чаю.

Томас Ліптон починав свою кар’єру простим службовцем у бакалійній крамниці батьків у Глазго. Повернувшись із поїздки по США, він безуспішно спробував схилити батьків
до введення нових методів у їхню торгівлю. Дивлячись на їхню нерішучість, у 1870-му році він відкриває власний бакалійний магазин. В 1890-му було вже 20 таких магазинів у всьому З’єднаному Королівстві.

У якості основної діяльності Томас Ліптон вибрав виробництво чаю. Він відправився на Цейлон і купив там за невисоку ціну кілька тисяч гектарів чайних плантацій. Він відмовився від послуг посередників, тому ціни на його чай були не надто високими, що дуже приваблювало покупців і цілком відповідало твердженню, яке згодом стало рекламним слоганом: «Із чайного куща – відразу ж у вашу чашку».

MUST READ:  Сім кроків для забезпечення повної невдачі бренду у віртуальному просторі

Чай, який залишався доти напоєм для обраних, швидко завойовував популярність й у менш світських колах. Чай зробив сера Ліптона мільйонером. Майже на сто років раніше барона Біша (Bich) він спорядив на свої гроші гоночне вітрильне судно, що в 1898-му році брало участь у боротьбі за Кубок Америки, але без особливого успіху. В 1920-му році чай Lipton у жовтому впакуванні з’явився й у Франції. В 1972-му марку Lipton of London купила компанія Unilever.

Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”