Найдивніші винаходи, які коли-небудь були запатентовані

Хоча більшість винаходів спрямовані на вирішення звичайних проблем і поліпшення життя, деякі мають більш дивне походження і призначення. Ексцентричні винахідники протягом всієї історії давали волю своїй уяві, створюючи в процесі своєрідні, іноді кумедні винаходи. Хоча часто непрактичні, ці дивні витвори дають змогу зазирнути у світ творчого духу…

Читати далі →

Стратегії, що сприяють переходу до цифрового рішення

Інвестиції в цифрові технології не окупляться, якщо керівництво не вкладатиме кошти в ініціативи, що стимулюють використання нового рішення клієнтами або внутрішніми користувачами, — пишуть консультанти McKinsey у своїй книзі «Rewired»…

Читати далі →

Парадокс мовою бізнесу

Багато концепцій, що стосуються бізнесу, передбачають взаємовиключні потреби. Наприклад, робота з клієнтами має на увазі «проштовхування» будь-якої послуги покупцеві і «витягування» його власних потреб і бажань…

Читати далі →

Ефект сотої мавпи: сила прикладу

Розповідь про соту мавпу може надихнути нас на те, щоб спробувати змінити на краще свій куточок світу. Вона нагадує нам про силу одинака, який робить щось так, як треба, — приклад може швидко поширитися, і поведінка та культура цілої команди стануть іншими…

Читати далі →

Підривне творення проти непідривного: жоден бізнес не існує в ізоляції

Інновації та зростання спричиняють прецесійні ефекти — або, кажучи економічною мовою, вторинні ефекти — для третіх сторін, і ці ефекти можуть бути досить масштабними. Про це пишуть Чан Кім (Chan Kim) і Рене Моборн (Renée Mauborgne) у своїй новій книзі «Beyond Disruption»…

Читати далі →

25 правил ідеального брейнштормінгу

Кожен із нас хоч раз брав участь у мозковому штурмі, який із тріском провалився. Причини провалів можуть бути найрізноманітнішими. Наприклад, хтось із віцепрезидентів міг відкидати одну ідею за іншою — і врешті-решт усі замовкли. Або учасники команди могли приклеїти на стіну 250 листочків з ідеями і не знати, що робити далі…

Читати далі →

Чотири «С» досконалості

Будь-яке творче починання — чи то фільм, п’єса, роман, картина або ще щось подібне — буде досконалим, тільки якщо воно володіє чотирма наступними якостями, так званими чотирма «С»…

Читати далі →

П’ять дивовижних способів підвищити свою креативність

Можливо, ви не вважаєте себе надто креативною людиною. І, можливо, просто зараз так і є. Але дедалі більше досліджень показують, що будь-яка людина має здатність стати хоча б трохи креативнішою й оригінальнішою, і часом це відбувається вельми дивовижним чином…

Читати далі →

Як знайти «точку опори» на ринку?

Коли засновники нового бізнесу шукають шляхи його зростання, вони намагаються зрозуміти потреби цільових споживачів: тільки так можна знайти «точку опори», щоб розвивати свою «підривну» стратегію і завойовувати нові ринки…

Читати далі →