Методи оцінки ідей

Якщо ви коли-небудь брали участь у мозковому штурмі, то могли зіткнутися з такою проблемою, як труднощі вибору певної ідеї. Варіантів іноді виходить дуже багато, а потрібно відібрати лише кілька вдалих. За якими ж критеріями слід оцінювати ідеї? Як не пропустити діамант серед маси руди?..

Читати далі →

Три техніки аналізу проблем

Перш ніж вирішити будь-яку проблему, звичайно ж, її потрібно зрозуміти. Як одного разу зауважив Альберт Ейнштейн: «Якби мені відвели годину для порятунку світу, я б витратив 55 хвилин на аналіз проблеми і 5 — на її рішення». Цей підхід здається надто абстрактним, але він дає прекрасні результати…

Читати далі →

П’ять ключових стадій творчого процесу

Творчий процес часто розглядається як хаотичний і випадковий. Також багато хто вважає, що створювати щось нове можуть лише люди з певними навичками і талантами. Деяка частка істини в цьому є, але 95% успіху в творчості залежать цілком і повністю від працьовитості, терпіння і свідомого розвитку…

Читати далі →

Метафори і нестандартне мислення

Метафоричне мислення є неймовірно важливою навичкою, якою б сферою ви не опікувалися. І бізнес, звичайно ж, не є винятком. Багато хто використовують метафори у своїй роботі з причини їх потужного впливу на уяву і мозок людини. Як і будь-який навик, метафоричне мислення можна розвинути і з успіхом застосовувати…

Читати далі →

Техніка Brainwriting

Коли ми думаємо про вирішення проблем, дуже часто першим у голову приходить метод мозкового штурму. Цей прийом давно здобув своїх прихильників. Але кілька років тому була придумана ще одна техніка — Brainwriting (Записування ідей), яка здатна подвоїти і навіть потроїти кількість рішень у порівнянні з мозковим штурмом…

Читати далі →

Креативна стратегія Волта Діснея

Волт Дісней (Walt Disney) у своїй діяльності використовував безліч ефективних стратегій творчості, завдяки чому його творіння і сьогодні користуються величезним успіхом серед мільйонів людей по всьому світу, доставляють їм масу задоволення і позитивних емоцій…

Читати далі →

Ефект Медичі: три історії

Чи замислювалися ви коли-небудь про те, що таке мистецтво і як народжується поява нового? Автор книги «Ефект Медичі. Інноваційні відкриття на перетинi ідей, концепцій та культур» (The Medici Effect. Breakthrough Insights at the intersection of Ideas, Concepts, and Cultures) Франц Йоханссон (Frans Johansson) одного разу про це задумався і провів власне дослідження. Він дійшов висновку, що дисциплінарна наука померла, а все найкраще з’являється на стику різних концепцій, культур і дисциплін…

Читати далі →

12 способів бути супер-пупер інноваційним

Інновації, інновації, інновації… Кожен день ми чуємо це слово немов якесь заклинання. Всі навколо тільки і роблять, що впроваджують інновації. А чим ваша компанія гірше? Якщо вона вже інноваційна, то ще трохи інновацій їй не завадить. Письменниця і комік Сара Купер (Sarah Cooper) вирішила дати кілька саркастичних порад всім тим, хто просто не може жити без інновацінних мантр…

Читати далі →

6 легендарних технік для стимулювання творчості

Джек О’Кіфф (Jack O’Kieffe), який заснував у 1935-му році разом з Лео Бернеттом (Leo Burnett) легендарне рекламне агентство Leo Burnett Company, Inc., придумав шість принципів, котрі згодом Бернетт став використовувати для стимулювання творчих людей, що його оточували…

Читати далі →