12 способів бути супер-пупер інноваційним

Інновації, інновації, інновації… Кожен день ми чуємо це слово немов якесь заклинання. Всі навколо тільки і роблять, що впроваджують інновації. А чим ваша компанія гірше? Якщо вона вже інноваційна, то ще трохи інновацій їй не завадить. Письменниця і комік Сара Купер (Sarah Cooper) вирішила дати кілька саркастичних порад всім тим, хто просто не може жити без інновацінних мантр…

Читати далі →

6 легендарних технік для стимулювання творчості

Джек О’Кіфф (Jack O’Kieffe), який заснував у 1935-му році разом з Лео Бернеттом (Leo Burnett) легендарне рекламне агентство Leo Burnett Company, Inc., придумав шість принципів, котрі згодом Бернетт став використовувати для стимулювання творчих людей, що його оточували…

Читати далі →

Прийняття рішень: 7 ментальних моделей, які ви повинні знати

Кожного дня ми приймаємо десятки, якщо не сотні рішень різного ступеня важливості. Якщо одні рішення майже не впливають на наше життя, то інші здатні кардинально її змінити. Яку роботу вибрати? Чи відкривати свою компанію? Чи переїжджати в інше місто? Такі рішення приймати нелегко. На щастя, ми можемо багато чому навчитися у людей, які постійно приймають важливі рішення і розробили спеціально для цього ментальні моделі…

Читати далі →

Одинадцять «кілерів креативності»

У своїй книзі Kreativitätstechniken («Техніки креативності») Маттіас Нельке (Matthias Nöllke) описує спеціальні методики і техніки, які можуть надати в справі прийняття творчих рішень у непростих ситуаціях істотну допомогу. Маттіас розповідає також про так званих «кілерів креативності» і як з ними впоратися…

Читати далі →

Три перевірених способи обміну ідеями в компанії

При скануванні співробітників на ідеї, головне — їх не злякати. Надто часто вони стикалися з диктаторським принципом «критикуєш — пропонуй, пропонуєш — виконуй». Пам’ятайте, що залучення співробітників до покращення робочих процесів і створення нових продуктів — це хороший спосіб мотивувати колектив і можливість заощадити…

Читати далі →

Ярмарка ошибок

Эксперименты почти наверняка приводят к неожиданным результатам, поэтому можно сказать, что заниматься ими рискованно. Чтобы научить людей брать на себя риски и не огорчаться неудачам, мы с моей коллегой Летицией Бритос придумали семинар под названием «Ярмарка ошибок». Аудитория оформляется так, будто в ней проходит карнавал, — кругом развешиваются украшения и воздушные шары, а для участников устанавливается несколько палаток…

Читать далее →

Метод 3-х етапів народження ідеї від Уолта Діснея

Як відомо, деякі компанії вивчають досвід і впроваджують ідеї, що дуже добре себе зарекомендували в інших галузях. Це, звісно, стосується і дієвих підходів управління, які взяли собі на озброєння відомі керівники. Але, можливо, не всі управлінці знайомі з яскравим прикладом застосування власних оригінальних підходів управління американського бізнесмена Уолта Діснея, який увійшов не тільки в історію світової мультиплікації, але й у підручники з менеджменту…

Читати далі →

Сім стартапів, що змінюють свою галузь

Кожен бізнесмен мріє про таку компанію, яка сколихне свою галузь і переверне ринок. Тим не менш, такі інноваційні компанії трапляються вкрай рідко – бізнесмени швидко виявляють нішу на ринку або новий спосіб надання послуг, і як тільки ніша знайдена, знаходяться охочі вкласти мільйони у фінансування і захоплення величезних сегментів ринку. Але видання Inc. знайшло такі компанії і опублікувало добірку з історій успіху кількох стартапів, що можуть змінити свою індустрію вже в цьому році.

Читати далі →