Притча: Дієтична кола

Притча: Дієтична колаОдного разу перехожий зайшов у кафе, щоб нашвидкуруч перекусити. Тільки-но він сів, повз пронісся молодий чоловік з повним підносом брудного посуду. Краєм ока він помітив відвідувача, зупинився і запитав:

— Вас уже обслужили, сер?

— Ні ще, — відповів той. — Взагалі-то я поспішаю. Я б замовив салат і, напевно, парочку ролів.

Читати далі →

Психологія кольору в маркетингу

Психологія кольору в маркетингуЗадумали створити свою власну торгову марку і тепер розмірковуєте, яким буде ваш логотип? Для початку вам слід визначитися з кольорами. Кайл Реєс (Kyle Reyes), президент і креативний директор компанії The Silent Partner Marketing, ділиться цікавою інформацією про те, які асоціації та емоції у людей викликають базові кольори.

Читати далі →

Як заробити на безкоштовному: моделі монетизації

Як заробити на безкоштовному: моделі монетизаціїНезважаючи на те, що моделі монетизації веб-проектів начебто випробувані й довели свою ефективність, проблема заробітку в інтернет-бізнесі досі є актуальною і гострою. Особливо якщо мова йде про контент-проекти і онлайн-сервіси. Користувачі сервісу Quora виділили декілька найбільш типових способів заробітку для безкоштовних веб-сервісів. Багато з цих моделей успішно випробувані найбільшими компаніями, у яких варто повчитися заробляти гроші.

Читати далі →

Кодекс цінностей Дона Дуайєра

Кодекс цінностей Дона ДуайєраБізнес-консультант і визнаний автор Ден Кеннеді (Dan Kennedy) у своїй книзі “Остаточний маркетинговий план” (The Ultimate Marketing Plan) розповідає про свого друга і клієнта Дона Дуайєра (Don Dwyer), який створив потужну міжнародну франчайзингову організацію The Dwyer Group, що включає більше 2 тисяч франчайзі в трьох сервісних галузях. Він створив компанію з нуля всього за кілька років багато в чому завдяки тому, що на ранньому етапі впровадив твердий кодекс цінностей, якому слідував сам і захоплено навчав інших.

Читати далі →

Притча: Як ставитися до нового співробітника в компанії?

Притча: Як ставитися до нового співробітника в компанії?Одного разу учень запитав: “Учителю, скажи, як варто ставитися до нового співробітника в компанії?”

— Хороше запитання, — сказав Учитель. — Ти маєш на увазі підлеглого чи начальника?

— Радше підлеглого, — відповів учень, — але про начальника також цікаво.

Читати далі →

Фрази, які ніколи не вимовляють справжні лідери

Фрази, які ніколи не вимовляють справжні лідериБути видатним лідером складно. Щоправда, іноді це досить просто — для цього достатньо не говорити нісенітниці, — вважає Лес Маккеон (Les McKeown), президент і генеральний директор компанії Predictable Success, дописувач видання Inc. та автор кількох бізнес-книг.

Читати далі →

Чому подяка — найвиграшніша в житті стратегія

Чому подяка — найвиграшніша в житті стратегіяЄ дуже багато стратегій, що допомагають добитися успіху в житті і взяти верх над конкурентами. Але є одна стратегія, про яку найчастіше забувають: це вміння бути вдячним, — вважає Ден Вальдшмідт (Dan Waldschmidt), відомий маркетолог і популярний блогер.

Читати далі →

Якщо соціальні медіа здатні повалити уряд, що вони зроблять із компанією?

Якщо соціальні медіа здатні повалити уряд, що вони зроблять із компанією?У лютому 2011-го року світ переконався в силі соціальних медіа на прикладі їх використання під час політичних заворушень у Єгипті. Населення країни, схвильоване повідомленнями, розміщеними у соціальних мережах, вийшло з акціями протесту проти високого рівня безробіття і підвищення цін на адресу президента Хосні Мубарака. Демонстранти координували свої дії через Facebook, Twitter і YouTube, а також інформували світову громадськість про ситуацію в країні.

Читати далі →

Притча: Скарга садівника

Притча: Скарга садівникаУ юридичному інституті на лекції викладач запропонував студентам розібратися зі скаргою однієї старенької на свого сусіда по саду. Суть скарги полягала в тому, що поруч з парканом, що розділяє садові ділянки, у сусіда росте яблуня. Деякі її гілки звисають через паркан на територію старенької. А коли дозрілі яблука падають, то прибивають тюльпани, котрі вона вирощує якраз біля цього паркану.

Читати далі →

4 принципи Річарда Бренсона, яким він навчився у Нельсона Мандели

4 принципи Річарда Бренсона, яким він навчився у Нельсона МанделиЛегендарний бізнесмен Річард Бренсон (Richard Branson) говорить, що замість того, щоб відчувати загрозу або жалість до себе, він завжди заспокоював себе чотирма принципами, почерпнутими у його давнього кумира Нельсона Мандели (Nelson Mandela) — а у того обставини були набагато більш загрозливими, ніж у більшості з нас за все наше життя.

Читати далі →