Ейчар у трьох словах

Ейчар у трьох словахГадаю, представники будь-якої професії по-своєму рефлектують: “навіщо я обрав цю спеціальність?”, “чому до неї погано ставляться?”, і навпаки – “чому мою спеціальність поважають?” і так далі… Не можу сказати, за що собі дорікають або чим пишаються, скажімо, бухгалтера чи продавці, – на їхньому місці не була ніколи. А ось HR-ів кандидати обвинувачують у тому, що вони є нездоланою перепоною на шляху до роботодавця, а під час роботи набридають всілякими непотрібними штучками.

Читати далі →

11 порад управлінцям від Google

11 порад управлінцям від GoogleВидання Business Insider попросило кількох колишніх співробітників Google розповісти, чому ж вони навчилися за час роботи в одній із наймогутніших технологічних компаній світу. Компанії, яка заробляє мільярди доларів, дивним чином сполучаючи дух свободи і веселощі з серйозним бізнесом. Отже, вашій увазі пропонується 11 уроків, які люди засвоюють за час роботи в Google.

Читати далі →

Енергія бізнесу

Енергія бізнесуСеред активів, які управлінці часто використовують, але не відображають у балансі, багато цікавих речей, які не завжди ними усвідомлюються та/або вербалізуються. У сьогоднішньому контексті я маю на увазі енергію, що рухає людьми як на персональному рівні, так і на рівні організації. Так чи інакше, це один із тих чинників, що можуть бути важливими як у динаміці розвитку, так і в ефективності налаштування організації.

Читати далі →

Сем Уолтон і його корпоративна релігія

Сем Уолтон і його корпоративна релігіяНайбагатша людина у світі, мультимільярдер Сем Уолтон (Sam Walton) до самої смерті (у 1992-му році) працював в офісі розміром 18 квадратних метрів, обставленому, за словами співробітників, як «автобусна зупинка раннім ранком». Їздив на старенькому пікапі – такому зачуханому, що ті ж жалісливі співробітники одного разу не витримали й купили йому в складчину новий автомобіль.

Читати далі →

Кувалда як інструмент боротьби за якість

Кувалда як інструмент боротьби за якістьЯкої би низької якості не був виріб, це можна компенсувати ціною, продавши товар з великою знижкою. Саме так уважали в 1985-ому році переважна більшість працівників китайських підприємств (і, думаю, вважають і понині). Ставлення до роботи на виробництві було відповідне. Для викорінювання цього Чжан Жуймінь, молодий керівник Холодильної компанії Циндао (тепер загальновідомої як Haier), прийняв найсуворіші й найрішучіші заходи.

Читати далі →

Про що знають і у що вірять хороші керівники

Про що знають і у що вірять хороші керівники Що робить керівника по-справжньому хорошим? На це запитання на сторінках блога HBR спробував дати відповідь Роберт Саттон (Robert Sutton), професор менеджменту у Стенфордському університеті та автор відомої книги “Хороший бос, поганий бос” (Good Boss, Bad Boss). Роберт переконаний, що жодна навчальна програма та жоден популярний університет не здатен перетворити керівника на хорошого лідера, якщо йому не притаманний певний менталітет.

Читати далі →

Встигніть переписати свій сценарій

Встигніть переписати свій сценарійУ 1994-му році, перебуваючи на навчанні у Відні по одній із програм Інституту Розвитку Світового банку, ми переглядали фільм “Чужі гроші” (“Other People’s Money”, США, 1991) як навчальний приклад. Відтоді фільм став для мене корисним кейсом, і досі залишається актуальним.

Читати далі →

Правила ведення ефективних ділових переговорів

Правила ведення ефективних ділових переговорів Сьогодні вашій увазі пропонується підбірка рекомендацій, запропонованих керівником продюсерського центру “Ройбер” Максимом Спиридоновим на його блозі Spiridonov.ru. Він ділиться правилами, які стануть в нагоді під час ведення ділових переговорів, особливо, якщо ви почуваєтесь не зовсім впевнено чи ще не маєте відповідного досвіду.

Читати далі →

Ти – покидьок. Як про це правильно сказати

Ти - покидьок. Як про це правильно сказатиДвічі за останній тиждень я був утягнутий до дискусії щодо того, як правильно критикувати співробітників, або, точніше, їхні вчинки. Приводом до дискусії стала моя категорична незгода з “класичними”, чи, можливо, “загальноприйнятим” підходом щодо критики у процесі так званої “менеджерської взаємодії”.

Читати далі →

П’ять секретів бізнес-успіху від Річарда Бренсона

П'ять секретів бізнес-успіху від Річарда БренсонаРічарда Бренсона (Richard Branson), відомого підприємця, власника корпорації Virgin, епатажного мільярдера й автора кількох книг-бестселерів, часто запитують, чи не довідався він протягом своєї кар’єри якогось секрету або хоча б чіткої відповіді на питання про те, як успішно розвивати свій бізнес. Він витратив деякий час, щоб обміркувати, що характерно для успішних проектів Virgin і, головне, що пішло не так у випадках, коли вони зазнали невдачі. Отже, проаналізувавши 40 років своєї кар’єри в бізнесі, Бренсон сформулював п’ять “секретів”.

Читати далі →