Злі люди заробляють більше добряг

Злі люди заробляють більше добрягДослідники знайшли зв’язок між особистістю і зарплатою. Виявляється, добряги одержують значно менше, ніж їхні злі колеги. Але для чоловіків і жінок це правило працює по-різному. Отже, пропонуємо вам ознайомитися з цим доволі неоднозначним дослідженням.

Це тільки у фільмах добро перемагає зло, а в житті доброта й м’якість заважають заробляти. Саме до таких висновків дійшли автори нового дослідження “Чи дійсно хороші хлопці й дівчата фінішують останніми?”, пише E-xecutive з посиланням на DailyMail.

Дослідники замірили рівень “приємності” людей, а потім зрівняли його з розміром зарплати. Під “приємністю” учені розуміють тягу людей до щиросердечної теплоти, доброти й співпраці з навколишніми.

З’ясувалося, що люди, які не бачать у собі цих якостей, заробляють на 18% більше (за оцінками авторів, це $9772 у рік), ніж ті, хто вважають себе добрими й чуйними. Серед жінок інші цифри. Жінки, які не виказують “приємних” рис, заробляють усього на 5% більше, ніж ті, хто розгледіли у собі доброту й тепло.

Учені проаналізували дані трьох різних досліджень, зібрані за двадцять років від 10 тис. працівників, і оцінили, як обидві іпостасі – лиходій, добряга – впливають на ставлення до людини на роботі. Потім учені попросили 460 слухачів бізнес-шкіл виступити у якості роботодавців й оцінити потенційних співробітників. Виявилося, що милі люди менш імовірно одержать роботу, ніж неприємні.

Одна з авторів дослідження професор Бет Лівінгстон (Beth Livingston) зауважує, що в менеджменті часто заохочується погана поведінка, а існуючі системи компенсації обходять стороною добряг, особливо, якщо бонуси виписує одна конкретна людина. Але багато керівників навіть не розуміють, що обсипають золотом негідників.

Автори замовчують про причини, чому пристойні люди заробляють менше. Отже, треба бути злим, але зовнішньо привабливим – і ваш заробіток значно збільшиться 😉

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →