Послуги для клієнта, який жадає легкого життя

Послуги для клієнта, який жадає легкого життяІноді клієнт буде вам вдячний (не просто скаже “дякую”, але й заплатить) тільки за те, що ви переупакуєте обрані або вже придбані їм товари. Наприклад, компанія Vuru заробляє на тому, що продає денні дози вітамінів і мінералів, упаковані персонально для кожного клієнта.

Ось як це відбувається: клієнт вибирає з переліку вітамінів різних марок і брендів (у цілому Vuru працює з більш ніж 2 тис. постачальників) ті, які хотів би приймати, а також указує тривалість курсу прийому. Vuru підбирає всі ці вітаміни, обчислює денну дозу й упаковує в окремі пакетики. Клієнтам не треба піклуватися про те, де зберігати купу баночок, як їх не переплутати й не забути прийняти яку-небудь таблетку. Крім того, Vuru пропонує “тематичні” набори вітамінів власного винаходу (тобто компанія придумує сполучення й розраховує денну дозу вітамінів для певної групи клієнтів), наприклад: “Вітаміни для жінок, які займаються йогою” або “Вітаміни для батька сімейства, що переступили 45-літній рубіж”.

* * *

Французька компанія Zlio допомагає своїм клієнтам відкрити власний онлайн-магазин за п’ять хвилин. Власникові такої торговельної точки не обов’язково мати товар для продажу, і, звичайно ж, йому не треба думати про склад, бухгалтерію й доставку. Усе, що йому потрібно, – зареєструватися на сайті Zlio, продумати дизайн сторінки свого магазина й вирішити, які товари в ньому будуть представлені (Zlio співробітничає з безліччю постачальників у Франції й США, у тому числі з Amazon.com, так що вибирати є з чого). Після цього власникові віртуального магазина необхідно чекати покупців (або ж якось просувати свій ресурс, щоб купували саме в нього). А коли угода відбудеться, комісійні діляться навпіл між власником магазина і Zlio.

MUST READ:  Проблема вибору: Що робити, коли хочеться все і відразу?

* * *

Будь-яка тривала подорож, якщо у вас на руках маленькі діти, – нелегке випробування. Для догляду за дитиною потрібно стільки всіляких дрібниць, що, якщо возити їх за собою, можна розоритися лише на транспортуванні багажу. Компанія Tinytotsaway.com вирішила полегшити життя батькам і придумала нову послугу: зайшовши на сайт компанії, з найширшого різноманіття представлених там баночок, пляшечок, пелюшок і т.п. вони можуть скласти набір, що зазвичай використовують для догляду за своїм малям, указати кінцеву точку маршруту і час прибуття, та спокійно відправлятися в подорож. До призначеного часу весь обраний товар буде доставлений за вказаною адресою. Крім того, компанія завжди допоможе поповнити запас (це дуже важливо, наприклад, у закордонних поїздках, коли ви не знаєте, про що говорить напис на впакуванні).

* * *

Доставка багажу з аеропорту або залізничного вокзалу прямо до дверей клієнта – послуга, яку надають багато транспортних компаній. FlyLite вирішила піти далі – і тепер не тільки доставляє багаж, але й наводить порядок у речах, а також зберігає деякий багаж у себе доти, поки він не знадобиться клієнтові. Тепер докладніше. Припустимо, клієнт узимку регулярно відправляється кататися на лижах. Він збирає все необхідне для таких поїздок. За його заявкою приїжджає представник FlyLite, робить інвентаризацію відібраних речей (списки, згруповані за видами поїздок, зберігаються на сайті компанії), упаковує їх і відвозить, а потім пересилає клієнтові на лижний курорт. По закінченні поїздки багаж залишається у сховищі FlyLite (компанія приводить інвентар й одяг у порядок – лагодить і чистить), а клієнт, збираючись у черговий раз у гори, просто робить онлайн-вибір: які з речей цього разу візьме із собою.

MUST READ:  Найважливіші споживчі тенденції нашого часу

* * *

У той час як безліч компаній пропонують товари “для дому і саду”, Container Store заробляє на тому, що продає пристрої, які допомагають людям тримати в порядку всі куплені ними речі. Ці пристрої являють собою стелажі різноманітної конфігурації (природно, з урахуванням переваг клієнтів і специфіки приміщень), після установки яких у коморі, ванній або спальні простір буде організовано оптимальним чином. Компанія, що продає організований простір, входить до числа найшановніших роботодавців США, а її оборот щорічно збільшується майже на 20%.

За матеріалами журнала “Управління компанією”