Матриця Ейзенхауера

Матриця Ейзенхауера — це простий інструмент, що допомагає уникнути стану аналітичного паралічу, котрий виникає щоразу, коли ви навіть не знаєте, з чого почати. Використання матриці допомагає не просто розібратися в справах, але і знизити емоційне навантаження. Згодом, засвоївши принципи цієї концепції, можна навчитися легко і швидко визначати різницю між важливим, терміновим, другорядним і непотрібним…

Читати далі →

Закон Мерфі в бізнесі

Закон Мерфі має подвійний ефект: з одного боку, дозволяє підготуватися до гіршого, з іншого — може виховати параноїдальне ставлення до світу. Щоб не сталося другого, потрібно, перш за все, ставитися до цього принципу з гумором. Але і не забувати, що раціональне зерно в ньому теж присутнє…

Читати далі →

Помилки мислення, що спотворюють нашу реальність

Когнітивні викривлення — це систематичні помилки в людському мисленні, свого роду логічні пастки. У певних ситуаціях ми схильні діяти за ірраціональними шаблонами, навіть коли нам здається, що ми виходимо зі здорового глузду. Про 8 подібних когнітивних ефектах ми вже писали. До вашої уваги — ще 19 найпоширеніших пасток мислення, які позбавляють нас об’єктивності…

Читати далі →

Три рівні мислення

Видатні мислителі, керівники і підприємці відрізняються тим, що бачать реальність на більш глибокому рівні. Це допомагає їм грати в шахи, коли всі інші грають у шашки. Це як картинка, на якій можна побачити або качку або кролика: потрібно зробити так, щоб ви бачили і качку, і кролика. Насправді є три рівня реальності, але більшість людей застряє на першому, навіть не підозрюючи про існування другого і третього, — пише Майкл Сіммонс (Michael Simmons) на сторінках видання Medium…

Читати далі →

Когнітивні ефекти, які впливають на наше життя і роботу

Наш мозок часом робить доволі дивні речі. Плутає час, змушує нас переоцінювати власні можливості і вірити у всяку нісенітницю. Це пов’язано з так званими когнітивними упередженнями, що час від часу виникають практично у кожної людини. Вашій увазі пропонується 8 цікавих психологічних ефектів та розповідається, як вони працюють і впливають на наше життя…

Читати далі →

Думай інакше та не будь злим: бізнес-мантри відомих брендів

Мантра — це короткий вираз (мотто, девіз), що передає суть корпоративної культури. На відміну від рекламних кампаній чи слоганів, спрямованих на споживача, бізнес-мантри допомагають компаніям тримати фокус, а співробітникам — приймати рішення відповідно до цілей компанії та комунікувати культуру компанії…

Читати далі →

17 звичок, яких повинен позбутися кожен лідер

Справжнє лідерство — це відмінний менеджмент, прекрасні співробітники, чудові клієнти і великі компанії. Відомий маркетолог, автор книги “Вийди за межi” (EDGY Conversations) Ден Вальдшмідт (Dan Waldschmidt) сформулював кілька невірних очікувань, правил і підходів, які заважають досягти такого рівня майстерності…

Читати далі →

Як вести переговори з неадекватними людьми

Ми всі час від часу стикаємося з людьми, які поводяться неадекватно — хамлять, уникають конструктивного діалогу, обманюють. Як спілкуватися з такими співрозмовниками, знає психіатр із 30-річним стажем Марк Ґоулстон (Mark Goulston), автор книги «Як розмовляти з мудаками. Що робити з неадекватними і нестерпними людьми у вашому житті» (Talking to Crazy. How to Deal with the Irrational and Impossible People in Your Life)…

Читати далі →