Цікаві бонуси для персоналу, що практикуються успішними компаніями

Загальновідомо, що найкращий спосіб мотивувати співробітників – пропонувати їм різноманітні бонуси та пільги. І саме так чинять компанії, які сьогодні знаходяться на піку свого успіху. Цікаво, що майже ніхто з них не використовує прямі грошові виплати…

Читати далі →

Часто плохое решение лучше, чем его отсутствие

Как бы умны вы ни были, невозможно всегда быть абсолютно правым во всех своих решениях. Время от времени вы неизбежно принимаете неоптимальные решения — такова жизнь. Если, прежде чем сделать выбор, дожидаться ощущения абсолютной уверенности, можно погрязнуть в нерешительности…

Читать далее →

П’ять ключових стадій творчого процесу

Творчий процес часто розглядається як хаотичний і випадковий. Також багато хто вважає, що створювати щось нове можуть лише люди з певними навичками і талантами. Деяка частка істини в цьому є, але 95% успіху в творчості залежать цілком і повністю від працьовитості, терпіння і свідомого розвитку…

Читати далі →

Принимайте меньше решений

Когда Эрик присоединился к Google, он был наслышан о «не-очень-хороших» историях, связанных с руководителями высшего звена, которых нанимают основатели в свои компании. Обычно основатель берет в штат CEO, и в конце концов у них возникают разногласия по поводу каких-то принципиальных вопросов, совет директоров поддерживает одного из них, а другой уходит…

Читать далее →

Первые 4 секунды общения с клиентом — самые важные для продавца

Хорошо это или плохо, но мы должны признать тот факт, что главный мотиватор для людей — страх. Мы постоянно оцениваем свое окружение и принимаем по поводу него мгновенные решения. Оно безопасно? Или здесь есть какая-то угроза? Нам нужно быть чрезвычайно осторожными? Или можно расслабиться?..

Читать далее →

Як розвинути у собі стратегічне мислення

Стратегічне мислення — це важливе вміння, без якого не обійтися керівнику компанії. Це здатність системно мислити, знаходити з усіх варіантів розвитку найкращий і втілювати його в життя. Відсутність такого мислення в управлінців призводить до втрачених можливостей, незапланованих витрат, марнування ресурсів та втрати конкурентоспроможності…

Читати далі →

Голос клиента

Лишь 8% клиентов описывают свой опыт общения с компаниями или их продуктами как «превосходный», но при этом 80% компаний верят, что делают нечто превосходное для своих клиентов…

Читать далее →