МЕТОДОЛОГІЯ: Управління персоналом

Підрозділи: Розвиток лідерства | Мотивація персоналу

Статті (319)
Кейси / Краща практика (11)
Методичні посібники (19)
Фрагменти книжок (83)
Книги (253)
Семінари / Події (0)
Ресурси (28)

Статті

1. Побудова організації, орієнтованої на навички: захоплююча, але твереза реальність
05.08.2024 Джош Берсін (Josh Bersin)  
Побудова організації, орієнтованої на навички: захоплююча, але твереза реальністьЗавдяки новим інструментам штучного інтелекту та технологіям розвитку навичок майже кожна компанія прагне стати «організацією, що базується на навичках». Тепер, маючи кілька років на вивчення цього тренду, Джош Берсін, всесвітньо відомий аналітик, засновник і голова Bersin by Deloitte, ділиться деякими реаліями, аби вгамувати певний хайп...
звернень: 3630, відгуків: 0

2. HR-стратегія: приклад розробки через декомпозицію бізнес-цілей організації
19.01.2024 Ірина Тарасова, CEO «Віче Консалтинг»  
HR-стратегія: приклад розробки через декомпозицію бізнес-цілей організаціїЗараз настав новий бізнес-рік, і, якщо ви зіткнулись із ситуацією, коли на початок року у вас ще немає чіткої HR-стратегії, важливо своєчасно відреагувати та вжити кроки для її розробки та впровадження. Коли ми визначаємось із розумінням і формулюванням HR-стратегії, нам потрібно відійти від помилкового сприйняття, про те, що стратегія є планом роботи HR-департаменту на найближчий рік...
звернень: 8983, відгуків: 0

3. Як розробити ефективну HR-стратегію
08.12.2023 Ерік ван Вулпен (Erik van Vulpen)  
Як розробити ефективну HR-стратегіюЩоб задовольнити вимоги амбіцій організації, потрібна кваліфікована робоча сила. Коли HR-практики пов’язують співробітників із бізнес-цілями, результати покращуються. HR-стратегія зосереджує зусилля персоналу там, де вони повинні бути, щоб допомогти компанії процвітати. У цій статті пояснюється, як HR-стратегія впливає на щоденні практики управління персоналом, розглядаються деякі приклади та даються поради щодо її розробки...
звернень: 8394, відгуків: 0

4. Мистецтво лідерства в епоху штучного інтелекту
02.08.2023 Піа Лаурітцен (Pia Lauritzen)  Підрозділ: Розвиток лідерства
Мистецтво лідерства в епоху штучного інтелектуМожливо, завдяки генеративному штучному інтелекту керівники матимуть більше часу на те, щоб покращити стосунки з оточенням? Або ця технологія допоможе їм краще управляти емоціями чи продуктивніше вести складні розмови, даючи в режимі реального часу зворотний зв’язок? Словом, чи ставитимуть лідери досконалішими? Якщо коротко — ні. Лідерство не є продуктом технології...
звернень: 6462, відгуків: 0

5. 12 метрик організаційного здоров’я, які повинен знати кожен HR
21.07.2023 Шані Джей (Shani Jay)  
12 метрик організаційного здоров’я, які повинен знати кожен HRОрганізаційне здоров’я — це досить широке поняття, яке означає різні речі для компаній залежно від їхньої бізнес-моделі та галузі. Воно може стосуватися культури, щастя працівників, функціональності, ефективності, операцій тощо. Компанія може бути дуже прибутковою, але при цьому мати токсичну культуру та високу плинність кадрів...
звернень: 5742, відгуків: 0

6. Як скласти індивідуальні плани розвитку співробітників
26.05.2023 Владислав Коваль, ГО «Асоціація фахівців консалтингу "Є ПІДТРИМКА"»  
Як скласти індивідуальні плани розвитку співробітниківОцінювання продуктивності — один з індикаторів залученості співробітників, який показує, наскільки члени команди досягають встановлених планів, розвиваються та вносять у роботу компанії нові інструменти. Як керівнику і HR-менеджеру оцінити особистісні та професійні компетенції персоналу, щоб зрозуміти — чи хочуть співробітники розвиватися разом із компанією?...
звернень: 4865, відгуків: 0

7. Візія — основа культури компанії
21.04.2023 Есте Мінні (Este Minnie)  
Візія — основа культури компаніїКожен успішний власник бізнесу знає, що компанія майже нічого не варта без людей, які вкладають свій час та енергію на благо організації. Люди — це цеглинки, з яких будується бізнес. Ми всі це знаємо, але в цьому твердженні відсутнє одне дуже важливе слово: ЗАХОПЛЕНІ люди — це будівельні блоки бізнесу...
звернень: 4544, відгуків: 0

8. Демістифікація штучного інтелекту для HR-лідерів та екосистема HR/AI
10.03.2023 Джексон Роутч (Jackson Roatch)  
Демістифікація штучного інтелекту для HR-лідерів та екосистема HR/AIДемістифікація штучного інтелекту — це ключ до кращої дискусії у HR-сфері. На жаль, значна частина розмов про ШІ в HR виникає через неповне або неточне розуміння технології. По-перше, навіть сам термін «штучний інтелект» може вводити в оману. Переважна більшість ШІ, що використовується сьогодні, відноситься до підкатегорії, яка називається машинним навчанням...
звернень: 3396, відгуків: 0

9. «Незвинувачувальна культура» як середовище для навчання і зростання
25.01.2023 Бен Лейкер (Ben Laker)  
«Незвинувачувальна культура» як середовище для навчання і зростанняПомилки та критичні інциденти неминуче трапляються: веб-сайти виходять із ладу, продукти ламаються, клієнти гніваються. Те, як лідери реагують на них, може вплинути на культуру організації — на краще чи на гірше. Звинувачення призводить до пошуку винних, обурення, недовіри та непродуктивної поведінки. Це може призвести до стагнації організації, коли люди відчувають, що їхні зусилля не цінують...
звернень: 4851, відгуків: 0

10. Збереження залученості гібридних працівників
22.08.2022 Клара Ши (Clara Shih)  
Збереження залученості гібридних працівниківУ соціології «принцип близькості» визначає схильність людей до формування міжособистісних відносин із тими, хто поруч. Ми часто дружимо з людьми, з якими регулярно зустрічаємося, заряджаючи енергією та приносячи один одному радість — ділимось посмішкою, жартом або влаштовуємо посиденьки після роботи. Виявляється, ці дружні стосунки справді важливі для залучення співробітників...
звернень: 7674, відгуків: 0

11. Бути менеджером в умовах війни
24.03.2022 Олександр Синько, бізнес-тренер  
Бути менеджером в умовах війниУ підручниках із менеджменту нема такого розділу, як «Управління командою в умовах війни». Багато пишуть про управління кризами (crisis management). Але криза — це не війна. Кожна людина проживає цей період по-своєму. Хтось відправляється на фронт, хтось стає волонтером, когось паралізує страх і депресія, а хтось приймає рішення бути менеджером. Тільки це не той менеджмент, що у мирний час. Як здійснювати управління в умовах загрози життю і невизначеності?...
звернень: 16650, відгуків: 0

12. Уверенный менеджмент, или Как управлять командой
29.11.2021 Антон Ошкин  
Уверенный менеджмент, или Как управлять командойСуществует много способов, при помощи которых лидер может управлять командой. В большинстве случаев выбирают тот способ, который дает максимальную производительность. Во многом стиль руководства зависит от личности самого управленца. Так же руководитель в ходе своей работы может воспользоваться разными стратегиями, чтобы достигнуть сильных результатов ...
звернень: 12771, відгуків: 0

13. Новая организационная модель эпохи Agile
11.10.2021 Джулиан Биркиншоу, Йонас Риддерстрале, Франческо ди Марчелло  
Как добиться устойчивых улучшений Публикуется с согласия редакции "Вестника McKinsey". Статья вышла в 34-м номере журнала. Полностью номер можно прочитать на сайте www.vestnikmckinsey.ru
Цель настоящей статьи — предложить подход (комплекс навыков по организации мышления и работы сотрудников), дополняющий привычную ориентацию компаний и помогающий им более упорядоченно управлять вниманием с целью получения большей отдачи...
звернень: 12032, відгуків: 0

14. HR стає гнучким: Agile для управління талантами
30.08.2021 Пітер Каппеллі (Peter Cappelli), Анна Тевіс (Anna Tavis)  
HR стає гнучким: Agile для управління талантамиМоделі довгострокового планування ключових напрямків діяльності та функцій компаній у значній мірі замінили методами, які дозволяють їм швидше адаптуватися і впроваджувати інновації. HR-відділи починають використовувати agile-методи роботи з талантами, щоб відображати і підтримувати те, що робить інша частина організації. В якомусь сенсі вони переходять до «agile lite» — переймають загальні принципи, але не всі протоколи зі світу технологій...
звернень: 10915, відгуків: 0

15. Системы вознаграждения и признания сотрудников
25.03.2021  
Системы вознаграждения и признания сотрудниковВ условиях современного конкурентного бизнес-климата все больше владельцев компаний стараются улучшить качество своей продукции, при этом, снижая свои затраты. Между тем, экономика привела к жесткой конкуренции на рынке труда. Таким образом, хотя компании должны получить максимум от своих работников, их же работники хотят получить максимум отдачи от работодателя. Программы признания и вознаграждения сотрудников являются одним из способов мотивации рабочей силы...
звернень: 11513, відгуків: 0

16. Десять лучших HR-метрик, представляющих интерес для CEO
24.12.2020 Джон Салливан (John Sullivan)  
Десять лучших HR-метрик, представляющих интерес для CEOК сожалению, те, кто создает системы оценки эффективности работы HR, не всегда понимают особенности стратегического мышления руководителей высшего звена. В результате отчеты, которые подаются генеральным директорам и исполнительным комитетам, остаются без внимания. Это происходит потому, что руководителей в первую очередь волную стратегические цели организации...
звернень: 8991, відгуків: 0

17. Гибкие HR-модели как ответ на вызовы современного мира
22.07.2020 Жанна Балабанюк, Strategic Business Review  
Гибкие HR-модели как ответ на вызовы современного мираСтремительные изменения, которыми сейчас живет мир, ставит скорость и гибкость в приоритет. Клиент хочет быстрее получить заказ – товар или услугу. Производители стремятся оперативней представить новинку и вывести ее на рынок. Соответственно все бизнес-процессы также должны обеспечить возможность быстрого удовлетворения потребительского спроса как со сторон покупателей, так и партнеров...
звернень: 5498, відгуків: 0

18. Менеджмент системы мотивации
02.06.2020 Александр Шевченко, Strategic Business Review (июнь, 2019)  Підрозділ: Мотивація персоналу
Менеджмент системы мотивацииБольшинство статей на тему мотивации начинаются с актуальности данного вопроса, почему людей надо мотивировать, какие выгоды получит компания, если мотивацией управлять правильно, и во что обойдутся ошибки в случае обратных действий. Столько сказано, что вряд ли есть смысл заострять внимание на этих аспектах. Вопросы и подходы, поднятые в данном материале, не претендуют на полноту всех граней управления системы мотивации в компании. Тем не менее это те темы, которым выделено не так много прицельного фокуса и обсуждаемости, и в то же время они достаточно актуальны...
звернень: 6186, відгуків: 0

19. Сходи до згоди
12.03.2020 Валерій Пекар, Strategic Business Review  
Сходи до згодиАбстрактного розуміння корпоративної культури та стратегії замало. Найцікавіше збагнути, як саме ці страви їсти, з якої тарілки та яким соусом їх заливати. Наразі під терміном «корпоративна культура» я маю на увазі намацальні та ненамацальні речі. Наприклад, які в компанії інформаційні системи, штатний розклад та робочі процеси, як люди там спілкуються, як приймаються рішення тощо. Є п’ять основних типів культур: Сім’я, Сила, Правила, Успіх та Згода...
звернень: 6261, відгуків: 0

20. Наставничество по модели GROW: опыт Google
31.01.2020 re:Work  
Наставничество по модели GROW: опыт GoogleИсследование деятельности руководителей в Google доказало, что отличительным признаком самых успешных управленцев является умение наставлять своих подчиненных. Это касается не только управленцев. Например, многие спортсмены наверняка могут рассказать о том, как тренер изменил их жизнь, заставил поверить в себя и раскрыть свой потенциал. Любой руководитель может стать ценным наставником, если сосредоточится на потребностях каждого члена своей команды...
звернень: 7543, відгуків: 0




МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua